חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרטיס משולב: קתדרלת סטפנוס הקדוש + מוזיאון הקתדרלה (DOM)

כרטיס כניסה משולב אל קתדרלת סטפנוס הקדוש (St. Stephen's Cathedral) כולל עלייה למגדל + מוזיאון הקתדרלה (Dom Museum) המרשים!

לרכישת כרטיסים לחצו כאן

הקמת הקתדרלה הראשית של וינה לקחה יותר מ -350 שנה, כאשר המלכים והדוכסים הוסיפו שלוחות ומבנים לכנסיה ההרוסה מאז 1160. מאז, הקתדרלה ראתה כמה מהאירועים הבולטים בתולדות אוסטריה, עם 72 חברים משושלת הבסבורג בקטקומבות הכנסייה, ושרידי המגדל המשמשים כציון דרך וינאי.

לפני שתלמדו עוד על כך בביקור שלכם בקתדרלה, הקפידו להסתכל על הגג המקושט של סנט סטיבן – מעוטר 230,000 אריחים צבעוניים כדי ליצור את העיט הדו-ראשי של הבסבורג. בפנים תלמדו על חשיבותה של הקתדרלה לווינה, עברו מתחת לאדמה כדי לראות קטקומבות שיש בהן כ -11,000 הרוגים, וטפסו על מגדלי הנוט והדרום.

לאחר שקלטתם את עיצוב הפנים, החזירו את עצמכם למאה ה -21 עם אוסף של יצירות אמנות עכשוויות במוזיאון דום וינה. יש שילוב של ישן וחדש, כולל דיוקן של הדוכס רודולף הרביעי – אחד ממיטיבי התועלת העתיקים של הקתדרלה – שתוארך לשנת 1360.

מה הכרטיס כולל?

כניסה למוזיאון דום וינה
מדריך מדיה במוזיאון דום וינה
כניסה לקתדרלת סטפנוס הקדוש
מדריך שמע במגוון שפות לביקור בהדרכה עצמית בקתדרלה ואוצר
סיור מודרך של 30 דקות בקטקומבות (באנגלית / גרמנית)
גישת עלייה למגדל דרום ומגדל צפון

תחילה מבקרים במוזיאון דום ולאחר מכן בקתדרלה!
עליכם לבקר במוזיאון דום וינה ביום שהזמנתם, ואילו ניתן לבקר בקתדרלת סנט סטיבן באותו יום או תוך שנה. עם זאת, וודא שאתה בודק את שעות הפתיחה שלו לפני שתלך לשם.

לבירור ופרטים נוספים והזמנת כרטיסים בהתאם לימי החופשה שלכם בוינה הסתכלו ביומן שלפניכם:

תוכן עניינים

אהבת? נא לשתף!

רוצים לקבל את המדריך למטייל הישראל בוינה?

לחצו על הכפתור וקבלו את המדריך בחינם!