חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אוסטריה עם ילדים – תכנון מסלול טיול בצורה חכמה

region number 1 vienna

חיפוש מקום לינה עם מכונת כביסה

בכל טיול, חשוב למצוא מקום לינה עם מכונת כביסה או שירותי כביסה זמינים. זה חוסך מקום במזוודה ומונע חיפושים מיותרים אחר מכבסות מקומיות. כך תוכלו לשמור על בגדים נקיים ולהימנע מלסחוב יותר מדי דברים.

הזמנת רכב עם ביטול השתתפות עצמית

כאשר מזמינים רכב, חשוב לעשות זאת עם אפשרות לביטול השתתפות עצמית דרך החברה המשכירה. כך תוכלו להיות רגועים במקרה של נזק לרכב וליהנות מהטיול ללא דאגות.

תכנון מסלול ותאום מיקום לינה

ערכו שיעורי בית והבינו אילו אטרקציות קרובות זו לזו. כך תוכלו לתכנן מסלול נוח ולא לרוץ ממקום למקום. כמו כן, ודאו שהמיקום של מקום הלינה מתאים לכם ולא תתפשרו על מקום שלא מתאים לכם רק כי כולם עושים זאת.

הבאת כיסאות בטיחות מהבית

בכדי למנוע בעיות עם כיסאות בטיחות לילדים, הביאו אותם מהבית. כך תוכלו לוודא שהכיסאות מתאימים ובטוחים לשימוש. למרות שזה לא תמיד קורה, עדיף להיערך מראש ולהימנע מאי נעימויות.

מסעדות מומלצות

מציאת מסעדות מומלצות יכולה להיות משימה מאתגרת. במקום להסתמך על המלצות באינטרנט, בדקו בגוגל מפס מסעדות בקרבת מקום עם ציון גבוה ותפריט מתאים. כך תוכלו למצוא מסעדות טובות בקלות ולהימנע מאכזבות.

סיכום טיולנו באוסטריה

ביום שישי בערב נחתנו בוינה והתארחנו במלון JUFA. שכרנו רכב דרך חברת סיקסט וקיבלנו את הרכב שהזמנו – סיטרואן C5 Aircross, שהיה מספיק מרווח למשפחה שלנו. המשפחה השנייה שהצטרפה אלינו קיבלה רכב קטן יותר ושדרגה למרצדס 7 מקומות.

חוויות מהטיול

ביום שבת יצאנו לכיוון שלדמינג והתארחנו בחווה מקסימה עם חיות, טרמפולינה ובריכה בחצר. בדרך עצרנו במפלי טראון ובגמונדן ונהנינו מנופים יפים וממגלשת הרים. ביום ראשון עלינו לרכבל והשתמשנו במדרגות לשומקום ובילינו בפארק ריטנברג.

ביום שני ביקרנו בגן החיות שנברון ובשוק חג המולד ב-Stephanplatz. ביום שלישי ביקרנו במשחקייה ענקית ובקניון SCS. בערב חגגנו יום הולדת במסעדת rollercoaster.

ביום רביעי עלינו לרכבל פלנאי ובילינו בפסילנד. ביום חמישי ביקרנו בפארק חבלים ובזיפליין. בערב נהנינו מאגם גוסאו והנופים המדהימים.

ביום שישי ביקרנו ברכבל hauser kaibling ונהנינו מנופים מהממים וממסלול מאתגר לאגם המראה. סיימנו את היום בקינוח במסעדה וברומסאו.

ביום האחרון עלינו לרכבל ב-der wilder ונהנינו ממסלול מרתק ופעילויות שונות. כך סיימנו את הטיול שלנו באוסטריה, עם חוויות בלתי נשכחות.

לסיכום

טיול באוסטריה עם המשפחה יכול להיות חוויה מהנה ומרתקת. עם תכנון נכון, בחירת מקום לינה מתאים ושימוש בעצות שלנו, תוכלו ליהנות מטיול מושלם וליצור זיכרונות בלתי נשכחים.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

אהבת? נא לשתף!

רוצה את המדריך למטייל הישראלי בוינה?

יש לנו מדריך חינמי בדיוק בשבילך!

ארמון שנברון