חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

וינה עם ילדים חודש נובמבר

landstrasse vienna

וינה עם ילדים: חופשה משפחתית בלתי נשכחת בנובמבר

מבוא להרכב הטיול

הרכב המשפחה: זוג הורים עם שלושה ילדים בגילאי 2, 5, ו-8. נסענו לחופשה בת שישה לילות בדירה נפלאה, וחווינו הרבה חוויות בלתי נשכחות. להלן המלצותינו לטיול המושלם בוינה עם ילדים.

טיסות ולינה

הטיסות היו עם אלעל בעלות של כ-1500 דולר (לילדה הקטנה לא היה צורך בכרטיס). שכרנו דירה מדהימה בעלות של 960 יורו לשישה לילות, בתוספת 50 יורו לצ'קאאוט מאוחר ביום האחרון.

יום 1: הגעה והתמקמות

הטיסה יצאה מישראל ב-16:15 ונחתה בוינה ב-19:00 (שעון מקומי). בחרנו לטוס ביום ולא בלילה כדי להקל על הילדים. מהשדה אסף אותנו ראובן, ישראלי לשעבר שסיפק שירות נהדר והסביר לנו על העיר. הוא דאג לוודא שהגענו למקום הנכון וסייע לנו עם המזוודות.

הדירה שלנו

התארחנו בדירה מהממת בשם "im 2ten business apartments" בקומה השלישית, עם מעלית. הדירה מרווחת וכוללת שני חדרים גדולים וסלון, מטבחון מאובזר ומרפסת גדולה. הדירה ממוקמת ליד תחנת מטרו U1 ויש בקרבתה סופרמרקט ומסעדות כמו מקדונלדס ו-Vapiano.

יום 2: עולם הים ופארק פראטר

בבוקר נסענו במטרו לעולם הים "Haus Des Meeres", בניין עם מגוון חיות ים שהילדים נהנו לראות. בערב ביקרנו בפארק פראטר, מעין לונה פארק עם מגוון מתקנים כמו רכבות הרים ומכוניות מתנגשות.

יום 3: גן החיות שנברון ושוק חג המולד

בבוקר ביקרנו בגן החיות שנברון הממוקם ליד הארמון. גן החיות מציע מגוון חיות מעניינות גם בחורף. בערב ביקרנו בשוק חג המולד ב-Stephanplatz, נהנינו מאווירה קסומה ומאורות חג המולד.

יום 4: משחקייה ענקית וקניון SCS

נסענו למשחקייה ענקית בשם "playworld Wien" הנמצאת ליד קניון SCS. הילדים נהנו מאוד והמשחקייה הייתה אחת מגולות הכותרת של הטיול. בערב חגגנו יום הולדת 8 לבן הגדול במסעדת "rollercoaster", חוויה מעניינת למרות שהאוכל היה בינוני.

יום 5: מוזיאון הילדים ומוזיאון המוזיקה

בבוקר ביקרנו במוזיאון הילדים בשונברון, שהציע פעילויות מרתקות לילדים. בהמשך היום נסענו למוזיאון המוזיקה בו הילדים נהנו לנצח על תזמורת וליצור מוזיקה.

יום 6: תרמה ויינה

בבוקר ביקרנו בתרמה ויינה, מתחם בריכות מחוממות עם מגלשות ופעילויות מים. הילדים נהנו מאוד מהבריכות החמות ומהמגלשות. בערב התמקדנו באריזות ומנוחה.

יום 7: מוזיאון הפרפרים וחזרה הביתה

ביום האחרון ביקרנו במוזיאון הפרפרים, חוויה קסומה לילדים שנהנו מהפרפרים שהתיישבו עליהם. חזרנו לדירה לסידורים אחרונים, ואז ראובן הסיע אותנו חזרה לשדה התעופה.

סיכום

החופשה בוינה הייתה חוויה נהדרת לכל המשפחה. השילוב של אטרקציות לילדים, מקומות מעניינים למבוגרים ואווירה חורפית קסומה, יצרו חופשה בלתי נשכחת. אנו ממליצים בחום על וינה כיעד לחופשה משפחתית.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

אהבת? נא לשתף!

רוצה את המדריך למטייל הישראלי בוינה?

יש לנו מדריך חינמי בדיוק בשבילך!

ארמון שנברון